svar på kommentar

Kattis om Dag 06 - Beroende:
Vill så gärna kunna göra de! :D
svar; förlåt för att jag inte svarade första gången men jag har inte vartit inne på ett tag.
13 Augusti, 21:31
kattis om Dag 06 - Beroende:
Skulle vara bra om du kunnde gör ett inlägg om hur man gör :D
svar: jag tältade från den 12 till 13 och sen varit med kompisar
13 Augusti, 17:13
kattis om Dag 06 - Beroende:
Hur "gör" man sånna bilder! :)
SVAR: jag använder skärmklippsvertyg och sen markerar ja med det vertyget vad jag vill ha för nå markerat.
sen äre bara att spara och sen ut på bloggen eller om facebook, eller någon annanstans! :)

KRAMEN
12 Augusti, 20:50


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad är skärmklippsvertyg :P ?

2011-08-14 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0