T I D S F Ö R D R I V N I N G

WHO?
Vem är i rummet med dig: min hund typ.
Vem fick du sms av senast: mamma
Vem tänker du på nu: sandra. thihi
Vem pratade du senast i telefon med: mamma

Vems hus var du i senast: *lägenhet* sannes

Vad sa du senast: ehm.. matilda..HAHA
Vem önskar du att du var med nu: sandraboman!
Vem är din favorit släktning: gillar alla lika mycket!
Vem i din skola går dig mest på nerverna: HAAH, två tjejer..

WHERE?
Vart är din telefon: vet inte..
Vart är din mamma: i sin säng. hon sover.
Vart är din pappa: ingen aning?

Vart sover du: i min säng eller i soffan..
Vart handlar du mest? gina eller bikbok? eller ica.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: HM

Vart åkte du senast med bil: min syster..
Vart i ditt rum är du: i min säng

WHAT?
Vad åt du senast: kött och potatisgratäng.

Vad drack du senast: läsk
Vad är de för färg på dina byxor: jeans färgade?
Vad är den närmaste saken som är blå: mina shorts?
Vad gillar du mest med skolan: folket.
Vad är din favorit färg: svart&vit&rosa&lila..
Vad är din favorit hemsida: facebook & min blogg www.charliebruden.blogg.se
Vad är ditt favorit sko-märk: har ingen favorit 
Vad hör du just nu: fläkten från datan?
Vilken film såg du senast: hannah montana the movie,

WHY?
Varför går du i skolan: får att alla barn måste?
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: ??
Varför går du i någon sport: för att jag älskar hästar?

WHEN?
När är din födelsedag: 17 mars.
När köpte du senast nya byxor: oj, minns inte?
När var senaste gången du tände ett ljus: när jag senaste var med hildaa <3
När var du senast i skolan: på examen
När träffade du din pappa: länge sen..
När du pussade någon med motsatt kön senast: vet inte?
När du hånglade med någon: vet inte?

HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: ja antagligen
Tyckt att din kusin är het: ehm..
Sovit naken: nej
Kört över hastighets gränsen: men cykel, ohja!
Målat om ditt rum: nopp
Dansat framför en spegel: joförfan..
Fått hicka: yes
Dumpat någon: jo, när ja var mindre,,,
Stulit pengar ifrån en kompis: aldrig i mitt liv att jag skulle göra nått sånt
Hoppat i en bil med folk du just träffat: nej.
Varit i slagsmål: japp
Smugit ur ditt hus: ehmm.. tror det?
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: jopp..
Blivit arresterad: nej..
Hånglat med en främling: nepp
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: yep

Varit förälskad i en granne: HAHA, ohenj?
Struntat i skolan för att göra något roligare: inte vad ja minns
Sovit i en säng med någon av samma kön: ja
Sett någon dö: nej
Varit i ett plan: jopp
Kysst en bild: pussat..
Sovit till 3: ohja,,
Älskar eller saknar du någon just nu: älskar och saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0